Finemang!

Goda nyheter! Det tunga artilleriet har verkligen hjälpt och  jag befinner mig fortfarande i det där lite religiösa stadiet då man är förundrad över hur härligt det är att må bra. En slags bekräftelse på att man inte alls var sådär inbillningssjukt trött utan att man faktiskt var det på riktigt, med tanke på hur bra man uppenabarligen egentligen ska må. Det är lite synd att det här nästan euforiska välbefinnandet (det är förmodligen det här som alla som varit nära döden och sånt snackar om) att det försvinner efter ett tag och man slutar uppskatta att vara frisk. Eller nåja, jag slutar faktiskt aldrig att göra det, men fascinationen lägger sig ju en aning och jag tillåter mig att bli sur då och då igen...

Funderar för övrigt på att läsa den här. Jag känner mig nästan lite provocerad innan jag ens har börjat men tänker att jag nog måste läsa innan jag kan döma. Någon som har läst?

Kommentarer
Postat av: Strössel

Lite. Jag fick länken till den från en vän, och började bläddra mig igenom. Det känns dock som om jag just nu inte orkar prova mig igenom allt som ska göras. Men - det är klart intressant.

2010-04-30 @ 16:51:29
URL: http://bahasas.blogspot.com
Postat av: Magkänsla

Nej... det är lite som vanligt. Man skulle behöva vara kärnfrisk för att orka med att vara sjuk :/



Jag hoppas verkligen att du kan börja må bättre snart.



Hanna

2010-04-30 @ 23:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0