Tack till mina medresenärer!



När jag började skriva här visste jag inte riktigt vad det skulle bli. Jag tänkte att det nog skulle komma att visa sig med tiden och att det förmodligen skulle ta i alla fall ett år innan folk började hitta hit. Redan efter en månad fick jag några väldigt rörande kommentarer och det kändes som att jag gjorde något bra.

Igår aktiverade jag funktionen som gör att jag får mail om jag får nya kommentarer och idag när jag kollade mailen hade jag fått tre stycken (plus att jag hade missat en eftersom jag tidigare inte har haft funktionen aktiverad - klantskalle? Vem? Jag?). Varje gång någon skriver och delar med sig känner jag mig rörd och lite varmare i hjärtat. Jag känner fortfarande att jag testar mig fram och att det är ett projekt under uppbyggnad, men kommentarerna ökar min iver och lust att fortsätta och jag är glad att jag startade bloggen.

Tack snälla ni som läser och som delar med er. Ibland behöver man få veta att man inte är ensam i världen.

Kram Hanna

Kommentarer
Postat av: Strössel

Vi är här. Vi delar reskost med dig. :)

2010-08-13 @ 03:20:22
URL: http://bahasas.blogspot.com
Postat av: skitfinkultur

det är alltid lika underbart att hitta någon med samma problem som en själv som orkar sätta ord på det. ny bloggfavorit. kram...:)

2010-10-29 @ 01:09:55
URL: http://skitfinkultur.bloggplatsen.se
Postat av: Magkänsla

Hej,



Vad glad jag är att du har hittat hit, välkommen!



Må väl!



Kram

2010-11-02 @ 16:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0