Koloskopi

Jag är tillbaka i min säng efter ett besök på Sahlgrenska med tillhörande undersökning. Status: drogad. Yr och liksom bomullsinbäddad. Om man bortser från huvudet för det känns som att någon har lagt i ett skruvstäd och klämt åt.

Undersökningen var en, som väntat, smått obehaglig upplevelse med ord som, "oj, såhär ska det inte se ut" och "det är en utväxt här som jag inte vet vad det är". Höjdaren var: nästa gång är det bra om du inte har någon inflammation när vi gör det här, det är lättare att se då. Okej, sa jag. Lite som att gå till frissan och hon säger; nästa gång är det bra om du har tvättat håret. Jag har knappt varit symtomfri på femton år, men visst, till nästa koloskopi ska jag se till att ha löst det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0