Mat med magkänsla

Om man går in på www.magkansla.se (säg att man till exempel ville läsa den här fenomenala bloggen men råkade glömma ett ord) så kommer man till en kokbok-sida; Mat med magkänsla. Det är en kokbok som innehåller recept på mat till personer med känsliga magar. Såhär står det om boken:

I "Mat med magkänsla" får personer med känsliga magar en efterlängtad receptbok så att de kan äta minst lika gott som bordsgrannen. SGF, Svensk Gastroenterologisk Förening och RMT, Riksförbundet för Mag- och tarmsjuka, står bakom kokboken.

Nu känner jag att det inte riktigt spelar någon roll vad jag äter, eller jo... jag har ju valt att vara vegetarian på grund av min sjukdom, MEN! Bra grej! Jag säger jippedidoah på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0