Netdoktor

Jag ser inte alls på den här bloggen som någon slags informationscentral. Jag vet trots allt skamligt lite, med tanke på hur länge jag har varit sjuk. Vad jag skriver om är strikt mina egna upplevelser och iakttagelser. Vill man ha medicinsk information skulle jag väl säga att det är sjukvården och sin läkare som man får vända sig till.

Vill man sitta på sin kammare och läsa så har jag en sida att rekommendera, nämligen Netdoktor. Informativ och tydlig sida där de bland annat skriver om vad som är bra att tänka på innan resan. Kanske skulle ha läst det innan jag åkte till Peru...

Kommentarer
Postat av: Strössel

Men..vad är det nu då? Är det någon som "tyckt till"? Det är klart att din blogg inte är någon vetenskaplig ensamrättslig sannaing - det är alla våra synpunkter - vi som lever med det här. Vi behöver en plats att känna igen oss. Leva med varandra. Kanske kan din blogg bli den plats där vi "hänger".



Keep on - keep on!

2010-10-06 @ 01:42:39
URL: http://bahasas.blogspot.com
Postat av: Magkänsla

Mmm... Låt oss säga att jag kände att det var viktigt att förtydliga det.



Tack för dina, som alltid, jättefina ord!



Hanna

2010-10-06 @ 09:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0