World Transplant Games

Hohojaja. Jobbar stenmycket med ett viktgt evenemang: World Transplant Games, ett sportevenemang för personer från hela världen som har fått en organdonation. Det håller på just nu i Göteborg och äter upp all min tid. Själv har jag slutat äta. Jag är medveten om att det inte är speciellt smart, men jag har verkligen ingen matlust. Alls. Hatar när det händer. Däremot är det jättekul att jobba med WTG! Alla dessa fantastiska människor som har gått igenom så mycket, men som har fått tillbaka livsgnistan och är jätteglada över att få möjligheten att delta i spelen!

Apropå mat så har jag fått en del mejlfrågor om det. Ska skriva ett litet inlägg längre fram om mina matvanor. Jättekul att få mejl för övrigt!

Många kramar i sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0