Blä

Äh jag är trött. Trots att jag har köpt D-vitamin faktiskt. Men det kanske inte räcker att äta det i två dagar för att man ska börja känna underverk, eller? Varför är det så? Det tar alltid så lång tid med allting. Vill man komma i form räcker det inte att ställa sig på löpbandet tre gånger, vill man bli mätt räcker det inte att titta på kylen och vill man bli frisk räcker det inte att ta en tablett en dag. Tänk när det blir så va?! En tablett, en gång och voila! Nu ska man komma ihåg flera piller två eller tre gånger om dan, lite beroende på. Dessutom fanns Azatioprinen/Imurelen inte i 50 miligram sist jag var på apoteket, utan i 25 miligramsvarianten. Jaha, och så är de i sån där onödig filmdragerad förpackning så att man måste trycka ut alla tabletter. OOOH. Suck.

Lättretlig? Vem? Jag?

Blä.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hittade till din blogg nu, har läst igenom och känner igen mig. Har Chrons själv men mestadels problem från tjocktarm och matstrupe/mun :S inge kul dessa sjukdomar du! men det är bara att gilla läget och komma på ett sätt som passar för en själv med en massa tips och trix! Hade gott! Kram

2010-12-05 @ 22:38:58
URL: http://saras88.blogg.se/
Postat av: Magkänsla

Vad glad jag blev av din kommentar Sara, tack! Ha det fint och ta hand om dig!



Kram Hanna

2010-12-05 @ 23:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0